יום שני, 8 באפריל 2013

Dear Lizzy

בכרטיסים מהפוסט הקודם השתמשתי בדפים של Dear Lizzy והתאהבתי בהם לגמרי, אז ישבתי להכין עוד שלושה כרטיסים (למען האמת היו 4 אבל אחד נתתי ושכחתי לצלם).
את הכרטיס הראשון הכנתי ליום הולדתה של חברתי היקרה והאהובה - עדיה, שחגגה 40!!


ותקריב - 


ותודה לעדיה על הצילומים.
הכרטיס השני נעשה לפי אותה הסקיצה וזה מה שיצא - 


ומבט מקרוב - 

שני הכרטיסים מתאימים לאתגר יום הולדת של Simon Says.
שוב הצבע הורוד מככב בכרטיסים שלי, בעיקר בזכות הדפים. ושוב נעזרתי בסילואט המדהימ/ה שלי להכנת הכרטיסים.
את הכרטיס השלישי אני אעלה מחר, ככה יהיה לכם למה לחכות ;-)

לילה טוב!

יום שלישי, 2 באפריל 2013

יום הולדת רטרו

השבוע, לאחר ששיכנעתי את עצמי שסיימתי עם חובותיי לאוניברסיטה (דבר שלא מתקרב למציאות בכלל) וסידרתי את חדר היצירה (שוב) והמוזה חזרה לבקר, התיישבתי להכין מספר כרטיסים.
נעזרתי באתגר השבועי של Retro Sketch (שאני אוהבת מאוד והסקיצה השבועית בכלל מוצלחת בעיני באופן מיוחד) ויצאו לי 3 כרטיסים צבעוניים לימי הולדת.
זו הסקיצה - 


אני מודה, בהתחלה לא התלהבתי ממנה והיה לי קשה להתחבר אליה, אבל מהרגע שבחרתי את הדפים - העבודה זרמה והסילואט שלי רק הקלה על המלאכה.

הדפים שבחרתי הם של Dear Lizzy מסדרת 5th & Frolic, הוספתי חוט אופים וכפתור, האבנים הצבעוניות הן של KaiserCraft ותחמתי את הכרטיס עם עט ג'ל לבן של Uni-ball.








הנקודות ליד הכיתובים הן בעצם ניקובים שנעשו עם המנקב. זה נראה שונה במציאות.
תובנות -
- אהבתי את הצבעוניות העדינה של הכרטיסים, אני צריכה לשלב יותר ורוד בכרטיסים שלי.
- כבר הרבה זמן שלא כתבתי על כרטיסים בכתב יד, אני מעדיפה להדפיס או להחתים את הכיתוב - זה יוצא "נקי" יותר, אבל נראה לי שכתב יד מוסיף טאצ' מיוחד לכרטיס.
- אין כמו חוטי אופים!!
- תודה לסילואט שהביאתני (מלשון - הביאני) עד הלום.

אשמח להערות / הארות / תגובות חמות / קרות / שאר ירקות

יום רביעי, 2 בינואר 2013

הזמנה לחתונה




לא, לא שלי. 
בפרץ המוזה האחרון הכנתי כמה כרטיסים לחתונה והיום גיליתי שבעצם עדיין לא העליתי אותם.
אז הנה הפוסט הראשון לשנת 2013, עם כרטיסים משנת 2012. 




הדפים והקישוטים, כמעט באופן מלא, מהקיטים של Simon Says.

שני הכרטיסים הבאים נעשו גם הם מהדפים של סיימון, ניסיתי לעשות משהו ויצא משהו אחר אבל אני מרוצה מהתוצאה (וגם אם לא - זה מה יש).



שימו לב לשימוש המאסיבי בחוטי אופים - גיליתי אותם לאחרונה ומאז אני מכורה.
 הכרטיס האחרון נעשה מהדפים של Amy Tan. יצא לי צבעוני משהו ואני מאוד מרוצה.


עד כאן להיום, תודה שביקרתם! 

יום רביעי, 26 בדצמבר 2012

A really wonderful blog candy

הזדמנות נפלאה לזכות בכפתורים המשגעים האלה - 



כנסו לכאן לפרטים נוספים!! או בקרו בחנות שלה - The Ribbon Girl.

בהצלחה!

יום שלישי, 11 בדצמבר 2012

כרטיס ב-10 דקות

פוסט קצרצר - כרטיס בעשר דקות המשלב את הצבע האדום.
האתגר לקוח מהבלוג המקסים Pretty pink posh וזה הכרטיס שהכנתי - 



הכרטיס הוכן ב-9 דקות ו-23 שניות והוא הוכן לפי סקיצה של Retro sketch שעלתה לפני יותר משבוע.
חג שמח!