יום שישי, 16 באפריל 2010

מוזה מאותגרת

פינת האתגרים במגזין היא שלי (ודווקא מרצון). ביקשתי משאר חברות הצוות להיות אחראית על הפינה הספציפית הזאת מתוך מחשבה שזה מה שיעזור לי להתקדם עם האלבומים שיש לי להכין, עם אתגרים בבלוגים שונים שאוכל לשלב באתגרים שלנו ועם הכרטיסים הרבים המחכים על שולחן העבודה שלי (ובעיקר בראש שלי).
מיותר לציין שמחשבה לחוד ומציאות לחוד. מלבד אתגר אחד שהיה במגזין לא הצלחתי להכין מש דפים לאבומים שלי ועכשיו, כשעברנו לפורמט של בלוג, גם לכרטיסים שרציתי אני לא מגיעה וכבר יצא לי לשנות את האתגר מספר פעמים תוך כדי הכנת הכרטיס. זה הקרה עם האתגר הנוכחי. החל מהשבוע הבא תצטרף אליי יוצרת מוכשרת (לא מגלה מי, תצטרכו להיכנס לבלוג המגזין ביום ראשון...) והשבוע שלחתי אליה את האתגרים של חודש אפריל. האתגר שנשלח אליה במייל שונה לאחר מספר דקות במייל נוסף ולבסוף, לאחר שהודיעה כי לא תספיק להכין כרטיס בהתראה של שעה (והצדק עמה) האתגר שונה שוב, תוך כדי הכנת הכרטיס.
אם שרדתם את הסיפור המייגע הגעתם לנחלה - הנה האתגר שפורסם השבוע בבלוג (יכולתם פשוט להיכנס לבלוג המגזין, אבל ניחא).
נושא הגיליון החודש הוא אביב ופריחה והאתגרים שנפרסם במגזין יהיו בהתאם. האתגר שפורסם השבוע היה במתכונת של 5-3-1 - כלומר - ביקשנו מהקוראים שלנו להכין כרטיס עם חמישה דפים מדוגמים, שלוש אבני חן וצ'יפבורד אחד.
הנה הכרטיס שהכנתי לאתגר:

הבסיס של הכרטיס הוא דף ירוק של DCWV והדפים המדוגמים, כמו גם הצ'יפבורד הם מסדרת Earth love של Cosmo Cricket. הוספתי לציפור עין זזה (העין מגיעה עם ריסים וצללית צהובה, נכון מגניב?!).
הכרטס נראה קצת אנמי אבל במציאות הוא ממש ממש חמוד (ותצטרכו להאמין לי בעניין הזה).
אז עכשיו רק נותר לכם לגשת לעבודה ולשלוח אלינו את העבודות שלכם למייל scrapaholic.magazine@gmail.com עד סוף החודש.

תהנו!!

חן

אין תגובות: