יום שני, 12 ביולי 2010

שניים חדשים...

לפני הכל - היום הגיעה, במסירה אישית, החבילה מליאת
(זכיתי בבלוגד קנדי שלה!! ייייישששש!!!!).
ליאתי - תודה ענקית על החבילה המדהימה, על הנדיבות ועל ההזדמנות
הנפלאה לזכות בכל הטוב הזה!! את מדהימה!!

עכשיו, כשנגמרו האתגרים, הסיקורים, תאריכי הדד ליין הלחוצים והלוחצים, העצבים
והתסכול שהתלוו לכיף שהיה חלק מהמגזין, חזר החשק ליצור.
חיפוש קצר ברחבי האינטרנט (או, אם נרצה להצמד לאמת - חיפוש ברשימה
שהעתקתי פעם מעירית...) העלה כמה אתגרים שהולידו שני כרטיסים חדשים.
הראשון נעשה לפי שני אתגרים - אתגר סקיצה עם שימוש ב-5 אלמנטים
(5 דפים מדוגמים, 5 קישוטונים... הבנתם את הפרינציפ).
הסקיצה נלקחה מהאתר - Create with Connie and Mary
   
והאתגר השני נלקח מהאתר Scrap your crap (איזה שם מגניב).

הכרטיס יישלח לחו"ל במסגרת חוב ישן. הוא הוכן ללא כיתוב כדי שמי שמקבלת אותו תוכל
להשתמש בו כרצונה.



 השתמשתי בחמישה דפים מדוגמים (יש אחד מתחת לעיגול הג'ורנלינג והחשבתי גם את
העיגול כדף מדוגם) ובחמש סיכות מתפצלות באדיבותה של עדיה.

את הכרטיס השני הכנתי לפי אתגר סקיצה מהאתר Clean & Simple
אני מאוד אוהבת את האתגר הזה, בעיקר בגלל הסקיצות הנקיות והפשוטות שלו :-D
זו הסקיצה האחרונה שהועלתה באתר - 


סובבתי את הסקיצה ואני עדיין לא שמלה עם הכרטיס הזה - הקווים שלו ישרים מדי לטעמי... אבל את הדפים אהבתי :-)


אני מצטערת על איכות התמונות הגרועה - בזמן האחרון אני מגיעה הביתה כשהאור כבר
לא מתאים לצילום ובבוקר... אני בד"כ לא מתעוררת מספיק מוקדם (כלומר - בזמן)
כדי לצלם אותם.

שיהיה המשך שבוע נפלא!

חן

2 תגובות:

Adiya אמר/ה...

מקסים! כמו תמיד...
באמת היה נדמה לי שאני מזהה את העיגולים השחורים מאיפה שהוא ;-)

Basement Stamper אמר/ה...

very pretty card, love all the embossing. Thanks for joining us at Critter Sketch this week!