יום שלישי, 7 בספטמבר 2010

שנה טובה! 2

תמיד בתקופה הזו של השנה עולה בי זכרון שנצרב עוד בילדותי, עת הייתי בת חמש (אל תתפסו איתי במילה, ייתכן והגיל המדוייק היה חמש שנים, חודשיים וארבעה ימים). אני זוכרת בבירור את הגננת מספרת שאפשר לאחל "שנה טובה" במהלך כל חודש תשרי (כן, כן, במהלך כל חודש תשרי).
הסיפור הזה מלמד אותנו, מעבר לכך שהזכרון שלי פנומנלי כשמדובר בפרטים לא חשובים לאדם הממוצע, שכבר בגיל חמש (וחודשיים וארבעה ימים) פיגרתי באיחולי ה"שנה טובה" שלי.
מאז ועד היום הספקתי להשתכלל ברמת האיחולים (הודות לאינטרנט) וכרטיסי הברכה אבל אני עדיין מפגרת בזמן שליחת הברכות. כך יצא שיש באמתחתי כמה כרטיסים לשנה החדשה אך כמובן שאין לי מספיק והכרטיסים יישלחו מיד אחרי ראש השנה (אני מבטיחה).
הנה עוד כמה כרטיסים שנעשו לפי אתגרים, במיוחד לקראת השנה החדשה (הכוונה היא אכן לתשע"א).
הכרטיס הזה נעשה לפי סקיצה שנלקחה מהבלוג Practical Scrappers, בלוג חביב עם סקיצות שאני, לרוב, אוהבת (אי אפשר באמת לרצות פולנייה, אז אני לוקחת את מה שנותנים לי).


קצת הפכתי את הסקיצה אבל יצא שאני אוהבת את התוצאה (שוב, לפי מה שהפולניות שלי מאפשרת לי).

הכרטיסים הבאים הוכנו לאתגר של 365cards ובו ביקשו מאיתנו לחלק את הכרטיס לשישה חלקים.
הכנתי שני כרטיסים, הראשון הוא ממש העתק של הדוגמה שהועלתה בבלוג.




עוד שני כרטיסים שהוכנו סתם כך -




ההמשך - אחרי החגים...
שתהיה שנה טובה לכולנו!!

5 תגובות:

Sharanda אמר/ה...

Cute cards

Sasya אמר/ה...

your cards are beautiful!! thank you so much for playing with practical scrappers! :)

Mili אמר/ה...

Pretty

ליאת אמר/ה...

יפה לך מאוד הכרטיסים,זה מדבקה או הדפסה? אוהבת שאת מפגיזה פתאום..
שנה נפלאה מותק!

Chen R. אמר/ה...

ליאתי, תודה, זו בעצם חותמת של מרס עיצובים.