יום שלישי, 21 בדצמבר 2010

Christmas is all around me...

נושא הסקיצה השבועית של שלוש בשלישי הוא חג המולד, אשר נחגג ברחבי העולם ביום שבת הקרוב, ה-25.12.
אני לא יודעת אם אתם יודעים, אבל בחיפה מתקיים, זו השנה ה-17, פסטיבל החג של החגים. במהלך חודש דצמבר מתקיים בכל שישי-שבת פסטיבל מרהיב המציין את שלושת החגים הגדולים שנחגגים בערך באותו הזמן - חנוכה, חג המולד ואיד אל אדחא. השנה היו דיבורים על כך שיבטלו את הפסטיבל בגלל אסון הכרמל אך לבסוף הוחלט לקיימו, כנראה כי החים חייבים להימשך. לצערי (הרב מאוד) לא ייצא לנו השנה להגיע לפסטיבל אבל אני ממליצה בחום לכל מי שמזדמן לו לעבור בסביבה - להיכנס לבלאגן. אין רגע משעמם - להקות מנגנות מוזיקה מכל העולם, מוכרים מצציגים את מרכולתם - תכשיטים עבודת יד, ריבות ביתיות (שאנחנו קונים בכל שנה ואז בבית - זורקים את אלה מהשנה שעברה שעדיין לא סיימנו), עבודות עם עץ, זכוכית ומה לא, תערוכות מרתקות בכל פינה והלאפה עם הלבנה - שחייבים חייבים לטעום.
כשהתיישבתי להכין את הכרטיס לסקיצה - לא היה לי מושג מה אני הולכת לעשות. תוך כדי בהייה בחומרים נזכרתי שבסדנת צביעת הקופיקים אצל לימור החתמתי את האייל החמוד של The Greeting Farm והחלטתי להפוך אותו לרודולף. משם הדרך לכרטיס מוגמר היתה מהירה וזו התוצאה -


לא כ"כ רואים אבל על האף של רודולף הדבקתי נצנצים אדומים. השלג הוא דף לבן קרוע, החתמתי פתיתי שלג על דף כחול ששימש כרקע. מאחור הדבקתי סרט סאטן ירוק וסרט לבד אדום - כיאה לצבעי החג. רודולף נצבע, כמובן, בקופיקים וזה הכל.

שיהיה חג שמח לכל מי שחוגג ושבוע נפלא!!

חן

אין תגובות: