יום שלישי, 2 באוגוסט 2011

בראש השנה, בראש השנה...

* הערת הבהרה - בחודש שעבר אמנם היו הרבה אירועים אבל לא היה לי הרבה זמן וחלק מהחוגגים קיבלו כרטיסי ברכה מוכנים וישנים - ולכן אין תמונות. איתכן הסליחה.

* בצעד יוצא דופן ולא אופייני לי בכלל התחלתי להכין כרטיסים לראש השנה המשמש ובא. לא הכנתי הרבה (הייתי בשוק מהתכנון המוקדם שלי). הנה מקבץ:











הכיתוב נעשה ביד חופשית, עם לורד (מזכיר לי את ימי התיכון) והשתדלתי להשתמש בעיקר בשאריות. הכרטיסים האלה, כפי שכבר ציינתי ובטח אחזור על עצמי עוד כמה פעמים, כ"כ כיפים להכנה ונראה לי שהתמכרתי...

את שאר הכרטיסים תוכלו למצוא בחנות שלי.
רעיונות נוספים לכרטיסי ברכה יתקבלו בשמחה :)

המשך שבוע נפלא (ושייגמר כבר!)

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

איזה יופי של כרטיסים. תכנון מוקדם זה מצויין!

צרויה אמר/ה...

איזה יופי! יחי התכנון המוקדם!!! [אני פולניה, אין מה לעשות...].