יום שבת, 4 באוגוסט 2012

היום יום הולדת...

בפוסט הקודם סיפרתי שעברתי לעפולה. אחד היתרונות של המעבר (חוץ מבן הזוג המדהים) הוא חדר יצירה (שהוא בעצם ממ"ד - כך שגם אם המלחמה הקרובה תגיע לאזורנו - אני והמאגר שלי שמורים ובטוחים). אני אעלה בהמשך תמונות של החדר (ומי שמכירה אותי מלפני תדע להעריך את השינוי המרענן. אני אתן רמז קטנטן - אין מיטה בחדר היצירה החדש...) ובינתיים - אני משתדלת שהוא יישאר מסודר כדי שתמיד יהיה לי נוח להתיישב ולהתחיל מיד ביצירות. 
השתדלות זו תכונה מאוד חזקה שלי, אני משתדלת מאוד לעשות הרבה דברים (אני הכי טובה בלהשתדל לא לעשות את העבודה שאני צריכה להגיש בקרוב). הסופ"ש השתדלתי להכין כרטיס אחד ויצאו לי ארבעה! אני סופר מרוצה מעצמי ומיד אשתף בתמונות.



שני הכרטיסים מתאימים לילדת יום הולדת (ומכאן - כותרת הפוסט). הם הוכנו מהסטאק Pretty Party של Paper Crate. זו חברה שגיליתי רק לאחרונה ומהרגע הראשון התאהבתי בהם! למי שעדיין לא מכירה - מומלץ בחום להיכנס לאתר שלהם ולשוטט (שעות...).
אני יודעת שכתבתי קודם שהכנתי ארבעה כרטיסים (לא שמתם לב?! אתם לא קוראים את כל המלל?!), שני הכרטיסים האחרים (ואולי עוד נוספים) יעלו במהלך השבוע (אני יודעת שקשה לכם, 3 קוראי הבלוג, לחכות עד אז. אני מאמינה בכם!)
שיהיה שבוע נפלא!!
חן

5 תגובות:

Mili אמר/ה...

הם יפים מאוד,קשה להחליט איזה אחד מהם הוא בשבילי (רמז דק)?! מצפה בקוצר רוח לראות את חדר היצירה שלך. ודרך אגב: איזה כייף שעברת לעפולה!!!
אמיליה

Adiya אמר/ה...

הכרטיסים יצאו מקסימים!!
אני מתה על paper crate, יש לי גם כמה סטאקים שלהם...הם נהדרים!

וזה נהדר שאין מיטה בחדר יצירה! אבל אם זה גם הממ"ד ותבוא מלחמה, איפה תשנו?? ;-)

ליאת אמר/ה...

הם נהדרים מותק..
גם אני עברתי לממ"ד לאחרונה..כנראה בצפון זה מתבקש ליצור בלי לחץ..
וגם מפה יצאה המיטה..

שולי אמר/ה...

הכרטיסים יפיפיים!!! ממש אהבתי את העיצובים והפריטים שהוספת להם משגעים, איזה כיף זה לעבוד עם וואשי טייפ?!
מחכה לראות את חדר היצירה החדש {לא שראיתי את הישן לצערי?!} ואת 2 הכרטיסים הנוספים.
שולי {הקוראת ה-4}

wintam אמר/ה...

פייפר קרייט נהדרים! מאוד אוהבת אותם - ואת מה שעשית מהדפים שלהם!