יום שני, 27 באוגוסט 2012

Hero Arts August contests

שוב שלום.
Hero Arts מקיימים תחרות בכל חודש (אני מנחשת. רק החודש גיליתי את עניין התחרות אבל אני מניחה שזה מתקיים בכל חודש). החודש התחרות מתחלקת לשניים והם מכריזים על מנצחים פעמיים במהלך החודש.
המשימה היתה ליצור פרויקט חדש המבוסס על אחד מהבאים:
- החתמת CAS (Clean and Simple). 
- להכין את הקישוטים בעצמנו. 
- אתגר סקיצה - אפשר לבחור משלוש סקיצות



בנוסף, יש להשתמש בחותמת של Hero Arts, אפשר גם דיגיטלית.
הכרטיס הראשון שהכנתי נעשה לפי הסקיצה השמאלית התחתונה. השתמשתי בסט חותמות Ocean of joy כדי ליצור את הכרטיס הזה:


(מצטערת, אני לא מצליחה להבין מה אני עושה לא בסדר, אבל אני לא מצליחה לסובב את התמונה).

לסבב השני של התחרות הכנתי את הכרטיס הזה:



החותמת היא מהסט Essential Messages ואת הקישוטונים הכנתי בעצמי עם חיתוכי נייר וכפתורים.

הדפים בכרטיס הראשון הם של Basic Grey ובכרטיס השני - של Crate Paper.

וזהו להפעם, תחזיקו לי אצבעות, אני ממש מקווה לזכות במשהו :-)

שבוע נפלא!!
חן

2 תגובות:

נוכחת לפעמים אמר/ה...

מקסימים!
אהבתי

טשופילה אמר/ה...

הכרטיסים נהדרים. אהבתי מאוד את הדגים. ענת