יום שבת, 12 בספטמבר 2020

זה הסתיו...

כשאני חסרת כל מוזה או חשק - אתגרים שונים ממש עוזרים לי להתפקס. קל לי יותר להתמקד במשהו ספציפי מאשר בכל מגוון הדפים שיש לי והסקיצות שרצות לי בראש. את הכרטיס הבא הכנתי לפי האתגר של Sunday Stamps. האתגר היה להכין כרטיס שמשלב לפחות 3 צבעים מהסכימה שהם העלו -
סתיו הוא התקופה האהובה עליי בשנה. אני אוהבת את מזג האוויר הקריר, את שינויי הנוף, את שינויי התאורה כשהשמים מתכהים ואיך זה משנה את הנראות של הכל מסביב, את הריח של ראש השנה, את הצבעים החמים של העונה, עלי השלכת הנישאים ברוח וצוללים לאדמה. אין ספק - סתיו זו העונה שלי. הכנתי את הכרטיס הזה בהשארת שילוב הצבעים והסתיו המתקרב (אפילו שלא ממש מרגישים...) -
סתיו קריר לכולנו!

2 תגובות:

Heather אמר/ה...

Such pretty papers, they make such a lovely layout! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

Annette Elliott אמר/ה...

Super cute card. And yes, Fall is my favorite too! I love your contrcard.pattern/design for your card. Thanks so much for playing along at Sunday Stamps!