יום שישי, 9 באוגוסט 2013

יוצאת מהקווים (ועוד קצת)

בחיי שהתכוונתי להעלות כרטיסים לראש השנה. אבל האתגר החדש של יוצאות מהקווים הלהיב אותי כל כך שהייתי חייבת להתיישב ליד שולחן היצירה ולהתחיל לעבוד וכדי לסבך את העניינים עוד קצת החלטתי להוסיף עוד כמה אתגרים לכרטיס.
האתגר של יוצאות מהקווים מאתגר מאוד מצד אחד ומצד שני מאפשר הרבה מרווח יצירה. בגדול, כל אחת מחברות הצוות התבקשה להכין רשימה של המוטיבים האהובים עליה ביותר (לפחות כרגע) ואנחנו צריכים לבחור שלושה אלמנטים מאחת הרשימות ולשלב אותם ביצירה שלנו. פשוט וקל.
לרשימות של עינת ומיטל הכי התחברתי והחלטתי להיעזר בהן ביצירה שלי (שהיא, באופן מאוד בלתי צפוי, כרטיס ברכה).
לאחר התלבטויות רבות בחרתי ברשימה של עינת להכנת הכרטיס - 

בחרתי בפרפרים, פרחים וחותמות.


ותקריב - 

נעזרתי בסקיצה של Random acts of creativity


שילבתי כתפורים מהאתגר של  CAS-ual Fridays ואפילו הצלחתי לשלב פסים וזיגזג מהאתגר של SC (זה קרה בטעות, אני לא כזאת מתוכננת). עפתי על עצמי, כפי שאומרים במחוזותינו.
היה לי כיף להכין את הכרטיס ומיד התיישבתי להכין עוד אחד, עליו בפוסט נפרד כי הוא ממש מתאים לי לרשימה של מיטל :-)

עד הפוסט הבא - שתהיה שבת שלום!

2 תגובות:

Deb אמר/ה...

Gorgeous! I love your button and enamel dots. Thanks for playing along with us at CAS-ual Fridays

Einat's Art World אמר/ה...

יופי של כרטיס, שמחה שהשתתפת באתגר שלנו ביוצאות מהקווים ובחרת את הרשימה שלי. מקווה לראות עבודות שלך גם באתגרים הבאים.
שנה טובה
עינת