יום שלישי, 3 בספטמבר 2013

שנה טובה!

רגע לפני השנה החדשה רציתי לשתף בכמה כרטיסים חדשים, את חלקם כבר ראיתם בפייסבוק או באינסטגרם. בעצם, אולי לא ראיתם אותם כי לא הגעתם אליהם אבל אני העליתי אותם - אז אני את שלי עשיתי. רק רציתי להגיד (ורשה זה כאן).
לעניינינו - אלה הכרטיסים האחרונים שהכנתי לקראת השנה החדשה - 
את התפוח חתכתי בסילואט המהממת שלי, חתכתי את אותה הצורה בגדלים שונים, תפרתי ביד חופשית באמצע, הוספתי את הכיתוב מאותיות מקרטון גלי שקניתי אצל לימור -


ותקריב - 


כרטיס נוסף עם תפוח דומה וכיתוב מאותו הסט של לימור - 


גם בכרטיס הזה נעזרתי רבות בסילואט שלי - הפעם נעזרתי בה להכנת הפרח, הוספתי כפתור מהאוסף האישי, כיתוב שנה טובה ממדבקות האותיות של דפי, כמובן,  ונקודות צבעוניות, שהן הקישוט האהוב עליי בימים אלה - 


הכרטיס הבא דומה מאוד לכרטיס הקודם, הפעם השתמשתי באותיות הקטנות של יעל יניב. הצבעים של המדבקות האלה משגעים אבל אני חושבת שהן קטנות מדי בשבילי.


בשנים הקודמות הכנתי המון כרטיסים, את חלקם שלחתי ורובם נשארו כעודפים מירידים. השנה לא תכננתי להשתתף בירידים ולכן הכנתי רק 4 כרטיסים, אבל אני די מרוצה מהתוצאה אז יצא בסדר :-)
ובנימה אישית אני רוצה לאחל לכל אחת ואחד מכם, קוראי הבלוג האמיצים, שנה של אושר, בריאות ואהבה, שנה של יצירתיות מתפרצת, קשרים חדשים וחברים אוהבים.
מכל הלב!!

תגובה 1:

ליאת אמר/ה...

שנה טובה ביותר מותק